Haasdy Schademanagement zet zich in voor abrischades
Abri's en reclamezuilen zijn doorgaans een lucratieve business voor exploitanten. De schadekosten kunnen evenwel enorm oplopen door de breekbaarheid van de vaak glazen reclamevitrines. Zo zijn ze een veelgezocht doelwit voor vandalen. Regelmatig ook worden abri's en reclamezuilen langs de openbare weg door automobilisten aangereden. Om de kosten hiervoor in de hand te houden en de schadegevallen sneller af te kunnen handelen, levert Haasdy nu ook schademanagement diensten om de schadeafhandeling van deze aanrijdingen op zich te nemen.
Schadeverhaling
In 70% van alle ongevallen met voertuigen ligt de hoofdverantwoordelijkheid bij de bestuurders. Maar niet in alle gevallen is het duidelijk wie die bestuurder precies is geweest. In die gevallen moet de schade verhaald worden op het waarborgfonds en moeten bijvoorbeeld buurtonderzoeken worden uitgevoerd. Een tijdrovende en kostbare zaak voor de exploitant van de reclamevitrines, die de afhandeling nu in de handen van Haasdy Schademanagement kan leggen.
Haasdy Schademanagement
Schademanagement consultancybureau Haasdy is expert op het gebied van schadevoorkoming en -afhandeling. Het bedrijf uit Nederweert-Eind heeft een unieke ervaring opgebouwd in het analyseren, oplossen en verminderen van schadegevallen. Naast schadeafhandeling voor wegmeubilair richt Haasdy zich op voertuigenschade voor grote bedrijven in de vervoer- en transportsector.
Over Haasdy